Tuesday, January 5, 2010

Mesaje superbe somn usor




Mesaje de somn usor pentru iubit iubitaMesaje superbe de somn usor pentru cei care sunt atenti cu iubitul sau iubita. Mesaje de somn usor trimit si eu. Si bineinteles mai primesc din cand in cand,mesaje de somn usor iubito, desi vorbim si la telefon. Parca ma simt mult mai bine daca primesc un mesaj frumos inainte de culcare. Mai jos am facut o mica lista, cu cele mai frumoase mesaje de somn usor:

  • Luna te cheama la somn. Stelele iti stralucesc ! Inima mea iti spune: Somn usor, iubita mea !

  • Nu te gandi la mine pentru ca sunt in ochii tai,in mintea ta,in inima ta,in sufletul tau. Totusi daca ma vrei, doar inchide ochii si asculta ce iti spun : mi-e dor de tine .Somn usor iubitule

  • Privesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa-ti vegheze somnul iar ingerii sa-ti indulceasca visele… inchide ochii si voi fi langa tine. Somn usor! Nu uita ca te iubesc!

  • Alunecand pe-un norisor,
Patrund incet in visul tau
Si te sarutsi te ador
Si te iubesc de simt ca mor.
Somn usor iubire!

  • Daca as fi inger, as face ca visele sa ti se adevereasca, dar nu sunt decat un om care poate sa te iubeasca. Somn usor!

  • De ce inchidem ochii cand dormim? De ce inchidem ochii cand visam? De ce inchidem ochii cand sarutam? Pentru ca cele mai pretioase lucruri nu se poate vedea cu ochiul. Cand inchid ochii, te vad pe tine! Somn usor, dragostea mea.
Aceste mesaje de somn usor sunt primite de mine de la iubitul meu.











Articole similare:




0 comments:

Post a Comment