Saturday, March 6, 2010

Imagini desktop cu Ferrari noi




Incearca aceste imagini pentru desktop cu Ferrari si vei vedea cat de bine arata backgroundul Pc-ului tau. Nu sunt fan Ferrari, dar aceste wallpapers pentru desktop imi plac. O sa le folosesc si eu cu aceasta ocazie, desi in general imi pun imagini pe desktop cu Bmw, Audi sau Peugeot. Insa nu strica o mica schimbare, si voi pune Ferrari pe primul loc si voi personaliza deskop-ul cu aceste imagini deosebite. Poate voi castiga la lotto si imi voi achizitiona si eu un Ferrari. Speranta moare ultima, cum se spune.

Imagini desktop cu Ferrariwallpapers desktop cu Ferrari noi

poze desktop cu Ferrari noiImagini desktop cu Ferrari noi


Ce bine mi-ar sta la volanul unui Ferrari. Visez in continuare. Click pe imagini pentru marire.









Articole similare:




0 comments:

Post a Comment