Monday, August 9, 2010

Maria Lataretu - Mai Tii Minte Mai Draga Marie audio si versuri




Mai Tii Minte Mai Draga MarieIncredibil.Va prezint Maria Lataretu - Mai Tii Minte Mai Draga Marie audio si versuri. Acestea melodie Mai tii Minte Mai draga Marie este una dintre cele mai indragite melodii populare romanesti. Gratie trilulilu.ro am reusit sa o ascult si eu melodia Mariei Lataretu. Si am impresia ca ziua mea s-a facut mai frumoasa.
Maria Lataretu - Mai Tii Minte Mai Draga Marie audio mai jos. Apesi Play si asculta indragita melodie a Mariei Lataretu.









Iata si versurile melodiei Mai Tii Minte Draga Marie

Mai tii minte mai draga Marie
Cand nu erau struguri copti la vie
Si tu erai mica Mariuta
Nu stiai sa dai nenii gurita.

Cand era cicoarea imbobocita
Erai mica si imbrobodita
Aveai basmaluta rosioara
Miroseai a flori de primavara.

Ti am luat basmaluta uite asa
Sa vad cum iti sade fara ea
Si ti am lasat coadele pe spate
Sa te cunosc fata de departe.

Sa nu crezi neicuta c am uitat
Ca erai frumos si erai 'nalt
Si m ai dus la apa la Gilot
Da' eu nu stiam neica sa not
Aveam camasuta cu albita
Nu stiam sa ti dau tie gurita.

Acest articol este dedicat celor care iubesc melodiile populare romanesti. Si personal cred ca aceasta melodie a Mariei Lataretu este una dintre ele.







Articole similare:




0 comments:

Post a Comment